Mažylių kasdieninė veikla – tyrinėjimas. Kiekvienas tai daro savaip, vieni su daugiau įvairovės, judesio, greičio, kiti – ramiai, ilgai žiūrinėdami, lytėdami, uostydami. Bet koks vaiko pasirinktas būdas yra unikalus, priklauso tik jam vienam. Taip formuojasi pažinimas, judėjimo, kalbėjimo, bendravimo įgūdžiai. Susidūrę su sunkumais, juos įveikia skirtingai, vieni – „kaip bus taip bus, bet aš pats“, kiti – „negaliu, tai ir nereikia“, treti – „paduok“, „pakelk“ ir t.t. Kaip bebūtų, su „mūsų“ pagalba ar ne, palaipsniui mažylis tampa vis savarankiškesnis. Tačiau nevisuomet mažylio galimybės leidžia rinktis, ir tam tikri apribojimai tampa problema ne tik pačiam mažyliui, bet ir visai šeimai.
Aš kaip ergoterapeutė turiu savo misiją – padėti vaikams augti, pažinti, skatinti atrasti bei savarankiškai funkcionuoti kasdieninėje veikloje, kad vaikystė būtų pilna spalvų, atradimų bei mūsų mažųjų draugų šypsenų. Užsiėmimų metu individualiai analizuoju kiekvieno vaiko patiriamas problemas. Taip pat atlieku smulkiosios motorikos, savarankiškumo, kasdieninių įgūdžių vertinimus bei sudarau terapijos planą.
Vaikai – kasdienis tėvų (globėjų) džiaugsmas ir rūpestis. Nerimas dėl sunkumų, kuriuos vaikas patiria kasdieninėje veikloje (valgant, rengiantis, prausiantis, piešiant, rašant) sukuria daug streso šeimoje ir dėl to pablogėja gyvenimo kokybė.
Kiekvienas vaikas vertas kokybiškos ir įvairiapusės vaikystės, kuri kiekvieną dieną skatintų jo šypseną ir juoką. Dirbdami kartu – galime to pasiekti. Juk kiekvienas gimsta, kad būtu laimingas. (J. Ivaškevičius)
VAIKŲ ERGOTERAPEUTAS KAUNE
Šiuo metu vaiko auginimo atostogose